jakubowski jakubowski
109
BLOG

Dawid Jakubowski - Panie Remigiuszu, jaśniej proszę...

jakubowski jakubowski Polityka Obserwuj notkę 2

 Do Remigiusza Okraski

 

Takiego wpisu dokonał Pan u mnie Panie Remigiuszu:

http://antykapitalista19171959.salon24.pl/index.html

To jakaś marna prowokacja:

każda z 3 osób mających dostęp do usuwania komentarzy na naszym blogu twierdzi, że pierwsze słyszy o sprawie, że nic takiego nie usuwała i że w ogóle wczoraj nie zaglądała do archiwalnego tekstu o Żeromskim. Albo zatem ktoś z administracji Salonu usunął ten wpis (ale po co), albo autor coś ściemnia (dziwne zresztą bardzo, że po wstawieniu jakiegoś wpisu zrobił sobie od razu screen ekranu z nim - ciekawe po co). Nam taki wpis zresztą nie przeszkadza, bo jeśli ktoś chce się obnosić z bolszewickim bzdurami, to niech się obnosi - to wyłącznie jego problem, nie nasz. Można zresztą zrobić eksperyment i wstawić tam taki tekst ponownie.

Swoją drogą to ciekawe, że tę cenzurę zarzuca nam się dokładnie w momencie, gdy portal lewica.pl wprowadził iście stalinowską cenzurę na wszelkie informacje o inicjatywach środowiska "Obywatela" (czego by one nie dotyczyły) właśnie wskutek opublikowania tamże naszego stanowiska ws. Żeromskiego. Autor powyższych zarzutów o cenzurę jest środowiskowo powiązany właśnie z cenzorami z lewica.pl. Same przypadki - tylko trochę jakby ich za dużo.

2008-12-12 22:33Remigiusz Okraska0101

 

Bardzo prosiłbym o wyjaśnienie z kim jestem środowiskowo powiązany Panie Redaktorze.
Być może zaszła swego rodzaju pomyłka polegająca na tym, że blog "Obywatela" podobnie jak mój ma dwie wersje -zarówno na salonie jak i nowymsalonie.



To by tłumaczyło dlaczego screen mogłem wykonać dzisiaj.
Wówczas zaszłaby tragiczna pomyłka i winienem napisać sprostowanie i przeprosiny.

Z drugiej wszakże strony, dlaczego stawia mi się zarzut o bolszewizację historii -może Pan to powiedzieć tym, do których policja otwierała ogień w II RP.

Czy Pan na przykład dotarł do wiadomości, że w pierwszych miesiącach istnienia państwowości polskiej władze zamknęły nie komunistyczny przecież Klub Dyskusyjny im. Tadeusza Rechniewskiego?

Inna sprawa - chciałbym poprosić o datowanie i wypowiedź na temat dzieła zdobiącego angielskie wydanie "Przedwiośnia" -bardzo proszę o wypowiedź na temat: czy jest to propaganda realnego socjalizmu w sztuce zgodnie z kanonami przyjętymi w ZSRR i PRL?

Dziękuję i ponownie pozdrawiam mimo nie uzasadnionej wrogości.

jakubowski
O mnie jakubowski

Ktoś nazwał mój blog: "Dawid Jakubowski - o komunizmie, ale nie tylko" i to byłaby najwłaściwsza definicja. Jestem rewolucyjnym demokratą, który czuje, mówi i myśli po polsku. Boli mnie to co dzieje się ze świadomością społeczną, co dzieje się z moim krajem. Jednocześnie mam poglądy internacjonalistyczne na zasadzie równości nie zaś podległości. Chcę by dla każdego czytelnika tego bloga jedno stało się wreszcie jasne. Jestem przeciwnikiem wszelkich zdegenerowanych totalitarnych organizmów państwowych i nie zamierzam bronić ani żadnej instytucji ani większości aktorów procesów dziejowych, bo gdy krew się leje,ponoszą za to winę obie strony-jednak jednostkom które powstrzymują te procesy, niezależnie od tego jak niewielu ludzi o tym wie i jak ponurą sławę niesłusznie przypisuje im większość, należy się cześć. Moim celem jest pokazywanie prawdy o człowieku-niekiedy optymistycznej, w innych przypadkach niezwykle przygnębiającej. Jestem wrażliwym człowiekiem który bez niczyich rad odkrył w sobie potrzebę działania razem z konsekwentnymi marksistami. Jestem historykiem analizującym dokładnie związki przyczynowo-skutkowe, autorem opublikowanej monografii Juliana Marchlewskiego.Wbrew temu co niektórzy myślą jestem całkowicie pozbawiony cech indoktrynera.[video:http://www.narod.tv/?vid=71660]  [video:http://video.google.pl/videoplay?docid=-4097157661877160660&ei=XN8fSbnFKaf22QKDuM39Bg&q=nazarewicz]WYWIAD Z PROF.RYSZARDEM NAZAREWICZEM WYBITNYM POLSKIM HISTORYKIEM I WETERANEM AL 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka